föreläsning + noliamässan

för stunden sitter jag upptryckt mot elementet.. jo det är faktiskt sant!
gick hem från nolia mässan, det va riktigt riktigt kallt.
men iaf, mässan va riktigt givande tyckte jag!
samlad på mig lite böcker från ställen jag tyckte verkade bra!
har påriktigt börjat fundera på det här med att plugga utomlands!
otroligt roligt, och såklart skulle det inte skada att få lite mer engelskakunskaper..
blondinbella föreläste också, riktigt bra va det. (precis som allt annat)

och innan noliamässan va det elevkårens föreläsning
skulle bli riktigt förvånad om någon inte förstår vad en elevkår är efter det här..

tappat busskortet har jag gjort med, men richard hittade det!
så efter middagen blir det att hämta det, och sen yoga premiär!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0