kanske lider jag av sömnapné

av nån konstig anledning är jag otroligt super dunder mega trött, otroligt jobbigt!
men får väll helt enkelt gäspa mig igenom min vardag, zzzzZZZZ!

i måndags gick jag och la mig i badkaret runt fem, sov där en halvtimme sen la jag mig i soffan.
sov där till sju och sen sov jag i sängen till sju dagen efter. nästan bra gjort att sova så mycket!

i tisdags, i går vill säga, fikade jag med några ur klassen och sen gick jag och rasmus på shopping jakt.
ni vet känslan när man vill ha ngt, men inte vet vad!
tråkigt nog blev det bara en alla hjärtans dag present åt fredrik...
sen va jag pappa och fredrik på basket.
köpte 2 bollar var, varav 2 st satt.
så nu har jag sammanlagt 10 st gratis big mac, kommer sitta fint till helgen då jag ska jobba!

idag är det enda nämnvärda att jag william och charlie satt och pratade, pratade och pratade så vi bommade några lektioner. som tur va så hade ingen lärare varit där!
nu ska jag snart iväg och träna,
och sen ska jag göra det jag har längtat efter klockan nio i morse... SOVA<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0