min helg

i lördags jobbade jag tio till två.
sportlovet har tydligen börjat för södra delan av sverig, så vi hade kö ner till dörren hela tiden som jag jobbade.
det va tydligen match mellan aik och ngt annan lag, haha, så alla aikfans kom in på donken och sjöng, skrek och levde rövare. småbarnen blev rädda och det hela slutade med att en mamma slog en aik-kille och sen ringde ngn polisen.
efter jobbet åkte jag på birsta med frida.
köpte en ny väska till våren och en långklänning.
sen hyrde jag och fredrik film, letter to juliet och the kid.
2 riktigt sevärda filmer!
idag, söndag, jobbade jag tolv till kvart över fyra.
ännu mer folk idag!
vi hade även tävlig, - den som kunde sälja flest + menyer på en timme.
jag sålde 25 st och vann glass och dricka.
sen fick jag även sms om att vi slog dygnsrekord igår och timrekord idag när det gäller försäljning!
sjukt rolig helg faktiskt, hur konstigt det nu än låter. haha!
nu ska jag kika på wallander med fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0