min lediga dag

attans vilken dag säger jag bara!
klockan tio ringde "lennart" och väckte mig!
han vill ha bilder och grejer på mig som ska finnas med på inbjudan till den där debatten jag ska vara med på.
anyway, sen åkte jag bort till metropol för att hämta kakorna som jag ska sälja åt charlie, men metropol va såklart låst... men som ett tecken från ovan kom en fastighetsskötare och skulle kolla ventilationen så jag smet in med honom!

mellan 1 och 4 har jag och hanna fixat fika och åkt skoter!
vi åkte iväg till nån liten stuga, och från ingenstans kom erik och massa andra matfors killar!
(hur stor är chansen att man träffas mitt ute i ingenstans??)
efter det tog hanna och jag en sväng till, och sen åkte hon vidare med erik mot matfors och jag hem mot mig!
(vill nog lova att hon tyckte det va rena barnleken att åka skoter med mig jämför med erik, haha)

snart kommer pappa hem med kinamat och sen ska vi på basket, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0