yrar på lite

i helgen har jag jobbat, och vi vanliga fall hade jag skrivit att det va pest och pina!
meninte den här gången, nä, jag tycker om att jobba!
folket med betoning på dom flesta är sjukt trelig och rolig!
fattar detmesta nu med vilket gör att det flyter.

idag hade vi kö till dörren hela dagen i princip, stockholmarna i guess!
sen kom det ngr busslass också!
men på såvis slipper man känna hur ont man har i fötterna!
sammanlagt blev det 19 timmar i helgen!

i morgon är det skola, körlektion, teori och 2 möten som gäller!
känner mig full av energi!

har även fått 2 alla hjärtans dag presenter i förskott!
200 kr och en duschcreme från body shop, kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0