1 januari 2011

ja då sitter man här, första januari 2011, nyårsdagen... och mår skitdåligt!
började inatt när jag och fredrik va påväg hem till honom. jag började kallsvettas och må lite illa.
sen klockan 2 igår natt har jag spytt, och det höll i sig ungefär till klockan 2 idag.
jag kan inte äta, bara dricka vatten.
och med tanke på att jag tog det rätt lugnt igår eftersom jag egentligen
skulle ha jobbat och tjänat 1000 spän idag så känns det här riktigt jävligt.
less och hungrig tjej...


kastar upp en bild på fredrik och mig från igår. glömde tyvärr att ta ngr fler bilder....

Kommentarer
Postat av: fredrik

Fin bild <3



Haha vi ser lite sliten ut ;)

2011-01-02 @ 17:42:30
Postat av: emelie

gör vi väll inte? :O

2011-01-02 @ 18:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0