11 januari - tisdag

SHIIIIIIT vilken dag!

började min dag med att träffa therese på metropol och fixa organisationsnr till kåren, men det hade blivit ngt fel så jag fick springa runt till alla andra styrelsemedlemmar och få dom att skriva på ett papper.
sen sprang jag ner till västermalm till mattelektionen som va slut,
fick veta att jag fick mitt efterlängtade G i matte B! det va så himla sköööönt!

sen hade jag lektioner till tre. när jag står på busshållplatsen och är på väg hem frågade lina och jag skulle med och träna på ego så då åkte jag hem, bytte väska och drog och tränade med henne en timme.
sen kom jag hem, bytte väska igen och så åkte jag och fredrik ut till pappa.
nu sitter jag här med en massa plugg, dumt att blogga då!!

btw, jag och mitt lag gick vidare i go enterprise spelet.
ska vara med i finalen den 24 januari i sporthallen! sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0