23 januari - söndag

efter fyra dagar och tjugoen timmar är jag nu tillbaka!
frisk har jag typ blivit, så det känns ju skönt
i fredags va jag och lite annat folk från ledarskap upp till ö-vik på polisövning!
alltid lika kul!
i helgen har jag varit med fredrik, va har varit ut och käkat, varit på bio - the tourist
en va det bästa som har kommit ut på senare dagar!
idag, söndag, har vi bakat bakat och bakat!
och så har jag piskat på fredrik, så han har städat städat och.. städat!

till veckan blir det.... såhär!
måndag: go enterprise final, körlektion
tisdag: möte med abc-gruppen, hårmodell (?

sen får vi se! måste verkligen ta tag i den där jääääkla träningen med...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0