6 januari - torsdag

igår blev det som sagt fika med william på barista.
vi hade skittrevligt och varje gång vi ses tänker jag alltid, "varför umgås inte vi mer?"
efter det kom fredrik och hämtade mig, vi käkade lite mat och sen gick vi rakt över gatan till fredriks kompis danne och hens tjej och kollade på lite film.

idag träffades jag hanna och sofie på waynes och snackade ikapp lite om nyår och alla äventyr.
måste säg att jag tappade hakan när jag fick höra om deras vecka!
sen kom fredrik och hämtade mig (igen) och så åkte vi och handlade på coop och sen tog vi en snabb sväng förbi rusta så jag fick handla alla mina krämer och schampon! :)
får se vad som händer ikväll! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha huven <3

2011-01-06 @ 22:26:17
Postat av: emelie

ursäkta???

2011-01-07 @ 15:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0