försöker skriva en sammanhängande text!

igår det inte så mycket till blogginlägg.
men sammanfattningsvis så kan man säga att jag var med mamma på stan.
köpte 2 böcker en ur marie jungstedt's serie och en som heter elsas mode.
hoppas dom är bra! och lite underkläder!
på kvällen träffade jag sara. vi pratade gamla minnen och lite annat skit, och för att sammanfatta det kort kan man säga så här "det alla gör nu, gjorde sara och jag för 3 år sen!" helt galet vilka coolingar vi är!

just nu sitter fredrik och jag och väntar på att maten ska bli klar! potatisgratäng och fläskfilé blir det! 
lagar den helt själv med, så det kan inte bli så mycket annat än en smakupplevelse utöver det vanliga!
fast jag sitter lite knepigt på stolen, har nämligen piercat naveln idag! otroligt obehagligt när man kände nålen gå in och komma ut igen! och ont har jag nu så här i efterhand!
och ikväll ska vi på bio, hoppas att man inte sitter som en invalid och gnäller! 

 

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

gjordet det mycket ont?

bild? ;)

2011-01-09 @ 00:16:02
Postat av: Anonym

Vilken är den första biofilmen du minns att du såg?

2011-01-09 @ 08:52:46
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0