fullt ös...medvetslös

hemma efter en sjuuukt lång dag, och ändå är klockan bara fyra!
vi hade lektion som vanligt men sen kom kakburkarna som vi ska sälja,
så vi kommer i väg på nån klassresa nästa år! 280 st burkar, fatta va kakor!
efter att alla va utdelad, lapparna påsatt och försäljningstips va utdelad satte
jag mig med killarna i mitt lag och försäkte komma på några smarta grejer till ikväll, go enterprise.
men det gick skit och jag fick kasta mig iväg till körlektion, och efter det pluggade jag teori.

nu sitter jag här och håller på att dö av hunger, en macka och en tårtbit är inte mycket att leva på!
(våran klass fick tårta eftersom vi vann metropols julshow!)

här skulle det vara en bild på alla kakburkar, men orkar inte lägga in den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0