bröllopet

då var helgen över och bröllopet slut.
igår klockan fyra gifte sig min morbror här uppe i luleå.
efter bröllopet åkte alla till "gammelstad"
(en by med massa massa små hus som är flera hundra år gamla)
där vart det god mat, och minst sagt fin tårta.
på kvällskvisten drogs alla bord undan och det blev dans.
som tur va va det bara en av mina 4 morbröder som skulle dansa runt med mig på golvet.
se synen *rejäla luleå damer och tjocka luleå gubbar på dansgolvet som kör gärnet med disco, bugg och gud vet vad. och så kommer lilla jag, som såklart blir indansad och trampad på*
men det va en trevlig kväll och vid två rullade tjocka släkten hem medan luleåborna tyckte att
*kvällen ä ju bara barn'e*.

tänkte lägga upp nån bild när jag kommer hem.
nu väntar en ca 8 timmar lång bilresa hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0