jobb och shopping

idag blev det jobb mellan ca 11:00-14:00 istället för 09:30-14:00 eftersom jag försov mig!!
jossan ringde runt tio och frågade om jag var medveten om att jag skulle jobba, efter ett tag vaknade jag till liv och hettsade iväg till jobbet. sjukt pinsamt! hade ställt klockan med glömt och slagit på den..


efter jobbet kom klara och anka och så åkte vi ut till birsta. blev 3 bikinidelar (som skulle kosta 248, men hittade ett skitgamalt present kort så fick alla tre delar på 147 kronor) och ett par skor.
blir tooookig, hittar inga sommarkläder alls :(
vill ha shorts, men hittar inga. vill ha linnen, men hittar inga.
bajsigt värre!!









199 :- scorett




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0