min sthlms resa

igår runt tio snåret kom jag hem från sthlm.
och innan jag börjar prata om det roliga måste jag bara få yttra mitt hat till en viss "henrik" 7 år.
igår på tåget var jag tvungen att sitta och åka bakåt.
allt skakade, henrik lekte, sjöng och skrek och jag mådde så otroligt otroligt illa.
va tvungen att ligga som en ostkrok och försöka tänka på annat.
seriöst värsta timmen i mitt liv.
på slutet av resan va fredrik sugen på att banka hans huvud i något hårt
medan jag var mer sugen på att spy på honom.
är man 7 år ska man väll fan kunna sitta på ett tåg i 4 timmar utan att ett helt tåg ska bli förbannad..

men som sagt sthlm, vi kom fram i måndags runt 12 snåret och började leta oss mot hotellet.
fredriks pappa hade fixat gratis biljetter och tokbilligt boende. så hela kalaset för min del gick på 600 kr.
nöjd tjej!!
hotellet låg borta på kungsholmen och det var pain in the as att gå hela med alla väskor,
men sen köpte vi sl-kort och tog tunnelbanan istället.
hela måndag shoppade vi iaf och åt på en mysig restaurang i gamla stan.
på tisdagen shoppade vi lite till och sen var vi på skansen på kvällen.
där hade dom en grill och "öltält". man fick lite gatufesten känsla.
hade ingen aning om att folk hade picknick och att ölen flödade på skansen, men tydligen!
igår onsdag, var vi tvungen att checka ut klockan 10 så dagen blev väldigt lång.
men vi åt lång lunch och lååång fika lång middag. och shoppade lite till.


har som vanligt inga bilder men tänkte sno dom fredrik har tagit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0