mina fina fina vecka

tillbaka från sommarens bästa 3 dagar.
tillbaka till verkligheten, till någon slags nedstämdhet.
känns tomt utan alla hundratals personer som har hållt mig vaken på natten,
känns tomt utan alla skumisar som jag har hängt med dom här dagarna.
känns tomt och ensamt helt enkelt.
har kommit på mig hela dagen med att tänka på vad jag gjorde den här tiden igår,
och gå och fundera på vad alla jag träffat gör nu.

när jag packade upp min illaluktande fuktiga sovsäck hade jag kunnat göra så mycket för att få vara tillbaka till platsen där verkligheten inte tycks existerar.


kastar upp lite bilder på min fina fina vecka


































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0