bloggar om jobb, oväntat?

igår jobbade jag 19:00-04:00
gick bra faktiskt, va lite sliten fram till tolv, men sen vände det.
sen skjutsade jag hem johanna, jenny och deras kompisar.
när jag kom hem var jag klarvaken. duschade, fixade naglarna och sen läste jag lääänge.
somnade runt halv sex och sov till tre.
då kom fredrik och så har vi hängt lite här på eftermiddagen.
började brinna i ett garage så då va vi ute med gamlingarna och spanade.

ikväll har mamma klippt mitt hår, var välbehövligt!
tanken var att jag och olivia skulle gå ut, men jag är tok slut.
har riktigt soppatorsk!

i morgon ska jag först träffa klassen angående fotbollskolan vi ska hålla till veckna.
och sen tog jag på mig ett extra pass melllan 16:00-20:30.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0