grinar över mina betyg, tragiskt!

kan inte beskriva hur stor min besvikelse är angående mitt psykologibetyg. stod i hissen idag och grinade.
ja, det är inte första gången jag grinar över ett betyg och antagligen inte sista gången jag gör det heller.
men ett surt g får jag leva med, mitt andra och för hoppningsvis sista g.
dock fick jag mvg i fritidsturism och som det ser ut nu, vg i idrott.
så då släppte sorgen lite.
funderar strakt på att driva orättvisor med betyg vidare nästa år.
jag lär inte vara den första och enda som blivit orättvist bedömd.

i övrigt har jag mailat ca 15 st olika företag och sökt sponsring. (till nästa års ettor)
med jämna mellanrum droppar det in mail som förklarar att dom inte sponsrar/inte sponsrar fler.
men skam den som ger sig.
har även varit på ett styrelsemöte och ett möte med abc.
på måndag ska alla elevkårer/råd i sundsvall/timrå ses för att disskutera skolfoto.
kommer bli fett...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0