midsommar

när jag inte kan sova, vilket händer varje kväll, brukar jag fundera på lite allt möjligt.
och igår kom jag på att om en vecka är det midsommar, och då ska allt vara fixat.
måste komma på braiga lekar (lekar är a och o på midsommar) och vem som ska fixa vad.
har faktiskt inte ens sån jätte koll på vilka vi blir.
så nu måste jag verkligen ta mig i kragen.
ett annat problem är att jag inte vet vad jag ska ha på mig, jag är inte ens brun!
ska iaf tvinga pappa att köpa en midsommarkrans åt mig iaf,
för det har jag inte haft på typ 4 år eftersom jag har fjällvandrat!

nu ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig klar.
om en timme åker jag på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0