min dag

idag klev jag upp runt två, superpigg. -ÄNTLIGEN!
gjorde rent åt min stackars lilla fisk, huua att bo med mig säger jag bara!
sen gjorde jag mig klar och rullade till olivia.
där satt vi oss och kikade på tågbiljetter, festuvalbiljetter och tält.
när vi skulle beställa biljetter slutade hela sidan att fungera, så jag provade igen när jag kom hem.
och då gick det skitbra. när jag kollar mailen ser jag att jag har 2 bokningar - samma resa!
så nu har jag lite panik.
betalar inte gärna 450 kr för en biljett när jag kan betala 150.
(pappa kunde hämta oss i östersund - inte dålig på matte)

sen åkte pappa och jag och köpte bitline pizzor och sen va jag och handlade med fredrik inför midsommar.
sen jobb från 22:28-00:24 - började tidigare, gick hem tidigare <3

nu ska jag hoppa ner i sängen, hoppas att midsommarafton blir som jag minns den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0