min fina helg

i fredags var det äntligen dags för lite midsommar firande.
vi var hela 44 stycken ute på björkön, och fredrik var såklart också med.
där bjöds det på god mat och frågesling, sen var jag och fredik tvungen att åka.
vi va och hämtade mathias nelson och elin.
sen kom emilia malin oskar och viktor med.
vi grillade, splade kubb, gjorde midsommarkransar, grillade nere vid sjön och badade (vissa....)
vid två rullade dom sista hem och sen klev jag upp vid tio för jobb dagen efter.

jobbade 11-19 igår. va extremt lite folk så alla som jobbade låg typ efter golvena och skrubbade på alla möjliga saker. mcdonalds har aldrig varit så rent!!
på kvällen kikade jag och fredrik på lite film och åt massa gott.
i morse kom han med frukost på sängen <3
nu har jag precis packat klart.
pappa och jag ska åka och handla och sen åker vi upp till östersund där vi sover över.
i morgon börjar vi gå. tillbaka på torsdag eller fredag.

på återseende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0