mina lediga dagar

ja, då var det ett tag sen man bloggade.
har hunnit med en hel del :)

på torsdag klev jag upp riktigt tidigt och åkte ut till pappa.
hundvakt från torsdag till måndag.
på kvällen var jag iaf ut och åt på tandoori med sofie och elin.
på fredag var jag fredrik och viggo i stan,
fikade vid ån och sen åt vi middag ute i berga hos fredriks kompis.
vi hann även med lite kubb ute hos hans föräldrar och släkt.

på lördagen jobbade jag nio till fem, och sen blev det inte så mycket mer.
hade tokont i fötterna.

idag var jag och viggo ner till stan och träffade siia och sara.
blev lite fika, och sen åkte jag och fredrik till birsta.
köpte armringar och ett par byxor. visar sen!

i morgon kommer pappa hem, så då är hundvaktningen över.
blir väll att kila ner till stan och kika på paraden, osv.

ser fram emot sista veckan i skolan, tror den kommer bli riktigt kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0