sinnessjukt

blir så sinnesjukt less på mig själv ibland!
går fick jag sluta 20 i tolv istället för tolv.
sinnessjuk sak # 1: jag åt cheesburgare och glass, DEN tiden! tjoooockis...
sen kommer jag hem..
sinnessjuk sak # 2: jag kan inte sova. (det här kan man ju egentligen inte göra ngt åt)
men det hela slutar med att jag somnar vis halv tre, och sen ringer väckerklockan 06:15..
pallar mig upp, skjutsar mormor på vårdcentralen. (sover lite i väntrummet)
sinnessjuka sak # 3: sen blir jag hungrig, så då får mormor följa med på en drive på donken - toast. tjooockis..

nu har jag iaf sovit i ca 5 timmar. klockan är tre, jag har sjuk huvudvärk och känner mig lite äcklig.
funderar på att ringa frisören så jag får mitt blonda hår nångång. ikväll ska jag ut och äta, mera mat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0