sover på dagarna, jobbar på natten

godmorgon!
klockan är halv fyra och jag har precis vaknat upp i soffan!
va uppe cirka halv tio och åkte till stan med pappa, men orkade inte hålla ögonen uppen så nu har jag sovit hemma i mammas soffa. börjar jobba om cirka 4 timmar igen, surt..

en annan sak jag tänkt på är att jag alltid har varit så övertygad om att den dagen jag flyttar hemifrån kommer jag äta som en häst, men det är jag inte längre!
i 2 dagar har jag åkt runt som en tok mellan mamma pappa och jobbet.
jobbat på nätterna och sovit på dagarna i princip.
och när man inte har någon mamma och pappa som stoppar i en mat så har jag typ ätit 2 äpplen, en wrap en glass och spagettig carbonara (eller hur det nu stavas) på 2 dar.
men hörde rykten om att pappa skulle grilla ikväll, och sen efter jobbet (19:00-04:00)
ska jag äta cheeseburgare tills det står ut genom öronen på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0