nu är jag äntligen klar med alla skoluppgifter

va på möte med rektorn klockan ett idag och förberedde det sista.
lär vara på skolan en vecka innan och fixa det sista, men dit är det långt!
lämnade även in mitt stependium, så att jag får lite pengar :)

nyss gjorde jag klar den sista historia uppgiften (hoppas på ett vg) och en idrottsuppgift.
påminde även hanna om att maila rektorn på katrinelund (vi ska göra vårat projektarbete där)
men nu... nu är jag faktiskt hel klar med allt. helt sjukt...
kommer få kli i fingrarna...

en annan sak som jag har tänkt på är att viktor och oskar på mitt jobb är så där "morfar-iga"
inte för att jag minns min morfar, men om jag hade haft en hade vi säker kollat på deckare sent på natten och ätit bullar och druckit saft. och precis så är oskar och viktor med. saft och bullar killar liksom.
har gått och tänkt på det i typ 2 veckor så tänkte bara dela med mig...

fin bild va :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0