1 mars- debatt

yes, så va äntligen dagen kommen!
den stora debatt dagen som jag gruvat mig för i en månad!
MEN det gick mycket mycket bra!
vi fick mycket berömm, av både dom som höll i det (arbetslivs resurs)
men även av lärarförbundets representanter, ungdomsrådgivningen och av svenskt näringsliv-tjejen.
vi har även knutit lite kontakter så till nästa år kommer vi ha ett roligt sammarbete,
berättar mer om det när det är spikat!

för övrigt va jag toook nervös, hade sjukt ont i magen!
det verkligen vred sig av smärta när klockan började närma sig ett!
men på slutet fick vi en fin solros, plus att jag vann en reflxväst och va med och tävlade om biobiljetter!
så nu känns det som en givande dag på 2 sätt, haha

wanja lundby, LO's ordförande va där med!
hur duktig som hellst på att berätta och tala!

passade på att ta ett kort när hon blev intervjuad 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0