att köra bil

idag hade jag körlektion kvart i nio med nån daniel, ann va sjuk! :(
vi skulle ha lite av ett "prov innan provet"
han sa att jag tittade förlite i spegeln, och det kan jag garantera att jag aldrig fått höra förut!
sen tyckte han att jag körde lite för fort med, vilket bara känns som ett plus när jag i vanligafall alltid kör 10 km för sakta, haha!
sen va det det där med att blinka när man kör ut från vägkanten, men det känns ju skittöntigt när man står stilla för att prata lite och det inte kommer någon, men men, det är bara att göra som det ska vara..

efter det, vid tio, åkte jag hem och sen dess har jag pluggat teori och sovit!
och försökt få igång min dumma moppe som jag ska sälja!
den vill inte starta.. ska fråga nån smart människa vad jag ska göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0