cancer och sånt

idag hade vi idrottsmässa för alla ettor på sundsvalls gymnasium. även ngr från skvadern kom, kul!
vi hade supersnygga oranga t-shirtar på oss som det stod "fråga mig" på.
jag stod i garderoben stor del av dagen, men piskade även på besökarna som satt och degade i ngt hörn.
kände på slutet att jag va lite utav en surkärring. 
"nej, nu kommer hon igen" viskade segpropparna emellan varandra.  
men jag har haft en riktigt bra dag, överförväntan!

körlektion hade jag runt ett, morotväg idag!
börjar känna mig taggad inför körkortet! :)

på bussen påväg hem träffade jag viktor.
han berättade om en gemensam kompis till oss, vars lillasyster fått cancer.
15 år gammal.
njurarna + ryggraden
sitter fortfarande som i lite av en chock.
så otroligt tragiskt så det finns inte.
stackars familj, stackars människa!

passade på att njuta lite extra av solen och min chai-latte på vägen hem mot min dörr. 
vart är världen påväg?

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch vad hemskt :(

2011-03-15 @ 16:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0