dagens problem - för lite sömn

att jag sov fyra timmar mellan söndag och måndag har kännt på idag!
i skolan, mellan psykologin och lunchen satte jag mig mot en vägg och hade utan tvekan kunnat somna om jag inte råkat ha en åsikt eller ngt att berätta om exakt hela tiden!
efter skolan kände jag mig iaf super duktig.
pluggade teori ist för att gå på stan.
fick en grön liten plopp till på fas b, skönt!

efter det va tanken att jag skulle fika med william, men smsade och sa att jag höll på att somna.
väl hemma har jag legat i sängen och kollat på ngr till avsnitt av stylisterna på kanal5 play.

funderar på om jag kanske ska ta mig ett bad nu, skulle sitta bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0