lite av min vecka

i onsdsgs kväll va jag och sofie på bio.
the black swan.
lite knepig film, fast ändå bra.. men alldeles för djup för att den skulle var värd 95 kr.
men sällskapet får en tia!

i torsdags var jag och pappa ner till hassela och åkte lite skidor.
gick oväntat bra med tanke på att jag åker max en gång om år!
på kvällen åkte jag hem till fredrik och så målade vi om hans hall.

fredag åkte jag in till stan, träffade finell och köpte present till sara
sen åkte jag ut till birsta med mamma och kikade på lite grejer till mitt rum, till fredriks hall
och såklart blev det gofika på ikea <3

idag är det lördag och jag mår apa!
skulle ha jobbat 11:15-15:00 men som tur va var det lite folk så jag fick sluta tidigare.
har sjukt ont i kroppen, i halsen och läpparna är helt sönderspruckna.
så fort jag gapar eller ler börjar det blöda...
passade ju även på att gå osminkad på jobbet med tanke på att det ändå aldrig kommer nångon man känner, men antar att pelle kände på sig att jag hade en dålig dag så han kom så klart dit..
nu ska jag lägga mig i soffan och dö ett tag, ikväll ska vi fira sara och det går bara inte att missa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0