lite shopping

idag var jag på skolan klockan nio.
vi hade 2 lärarlösa lektioner vilket innebär att jag lika gärna hade kunna vara hemma och sovit.
men lite fick jag iaf gjort!
sen gick jag och åt lunch med william, sebastian och jevve. vi satt säkert där i en timme.
och sen satte jag mig med nilsson, lövet, charlie och rasmus och råkade sitta där nån timme med.
helt plötsligt va hela matsalen helt tom, skit konstig syn!
vi avslutade med att äta lite glass på donken.
sen gick jag och rasmus och shoppade lite, och sen pluggade vi körkortsteori!


en trevlig vardagskavaj 200 kr hm (Y)


nagellack, 50 kr hm (vet att mina naglar ser förfärliga ut, men dom går av på helgerna då jag jobbar)


älskar hm-nagellack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0