min braiga dag <3

idag är en bra dag!
precis när jag gick utanför dörren i morse fick jag ett sms om att det är 25 dagar kvar tills jag fyller 18!
släkten: fors vill ha pengar!
fredrik: jag vill ha grejer från victoria's secret! (lista kommer)
mamma & pappa: ge mig... något roligt!
och till mina kära vänner: jag vill ha en skål med en frän fisk i, en vattenpipa i fin färg, en rosa fickplunta och och och det va något mer som jag tänkte på, men det har jag glömt för stunden!
så va det med det, låter lite som att jag är en fattig tattare när man läser listan, men men ni får ta mig för vad jag är, haha!
iaf, tillbaka till min braiga dag!
när jag stod och väntade på bussen kände jag solen bränna igenom jeansen, vååår <3
sen rullade dagen på, styrelsemöte i 1 ½ timme med. vi har såå mycket på gång! :D

något som va lite mindre roligt idag va att någon hade ställt ut mina skor i trappen.
sen hade någon sparkat ner ena skon till våning nr ett, och den andra stod inne i hallen på våning fem.
innan jag hittade dom hade jag engagerat hela klassen i att leta mina skor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0