min romans med lövet

freeeedag och sportloooov!
fast kanske inte riktigt än!
först ska jag (ikväll) jobba på melodifestivalen.
jobb i helgen och lite elevkårs fix på måndag.
sen lov!

i natt drömde jag en så himla rolig dröm!
drömde att tobias va toook kär i mig och skulle hålla på och puss på mig hela tiden!
värsta titanic feelings!
och samtidigt stod fredrik och kollade på och va skitsur!
men spelade ingen roll vad jag än gjorde så slapp jag inte undan från tobias!
HAHA, han va lagom road när jag berättade det i morse!


mvg ++ på bilden tycker jag!!


klippte nelson idag med, tsm med william!
lika roligt varje gång!
(här skulle bilden vara, men tror nelson blir riktigt arg om jag lägger upp den,hahaha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0