mitt fall

igår efter att jag och fredrik hade varit på birsta åkte vi hem till honom.
på vägen från bilen till dörren är det rätt isigt, och det blåser som bara de, så jag springer före fredrik.
i en liten backe slår benen knut på sig själv.
jag slår rumpan, vänster knä, vänster armbåge och vänster hand. (som det fastnar sten i)
jag sitter som en jätte bebis och skriker medan fredrik kommer springandes och lyfter upp mig!
sen går vi in. inne i ljuster ser jag blodet och (enligt fredrik) ser ut som jag ska nysa.
men istället springer jag mot soffan och lägger mig för att undvika att svimma.
jag är suuuuper känslig mot blod!

idag är jag blå typ överallt och måste sitta på höger sida av rumpan för att inte grina illa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0