plugga = överskattat

idag har vi åkt skidor i sidsjöbacken.
vi hade skidskola.
vi skulle alltså lära oss hur man lär små barn att åka skidor.
jag kände mig som en stor propp när jag kom åkande på led med 30 st till, men antar att jag fick bjuda på det!

klockan ett fortsatte i dagen med idrott, gym på sak blev det.
elin och jag bytte i vanlig ordning tips!
hon visste mycket om hur man får snygg mage och jag tipsade om peeling, haha!

sen hade vi psykologi, och tro det eller ej men jag fick MVG på psykologiprovet!
jag och johanna high five'ade som aldrig förr!
kändes så jäkla gött att få ett mvg uppkört under näsan utan att ens öppnat boken!

i morgon har jag historiaprov. det ska jag där emot plugga till!
suttit i min egna lilla värld på dom lektionerna, men en sak ska jag göra precis lika dan som på det här provet!
- ta det som det kommer och framför allt slappna av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0