halkbana <3<3

i morse klev jag upp halv sex, va på körskolan kvart i sju.
sju åkte vi upp till härnösand.
först va det som en liten genomgång i en sal, men ingen "teori" som jag hört vissa säga att det är.
sen fick vi varsin bil, jag fick en blå skit söt som jag kände mig bäst i världen med!
sen fick vi berättade ann (körläraren) och visade.
vi skulle först bromsa i 40 km på is och sen asfalt.
sen öka till 60.
sen fick vi välja hastighet och försöka svänga runt hinder.
sen bytte vi bana.
där skulle man välja hastighet och köra i en sväng.
jag valde 30 km/h och det va rätt lagom.
när man provade högre hastigheter sladdade man verkligen omkring.
sen skulle man skjutsa varandra för att märka om det blev ngn skillnad om man hade "last" i bilen.
efter det va det dags att samlas i salen igen.
där provade jag att sitta i en bil som snurrade ett varv. man hängde alltså i taket.
sen kikade vi på film
sen åkte vi hem.
ja varför drar jag nu hela den här historian?
JO, FÖR OM NÅGON HADE KUNNAT BERÄTTA ATT DET VA DE HÄR MAN SKULLE GÖRA OCH ATT DET VA SKIT KUL ISTÄLLET FÖR ATT SÄGA "DET ÄR SÅ MYCKE ATT BERÄTTA" SÅ HADE JAG SLUPPIT VARA NERVÖS.
tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0