att leda idrottslektion

idag på morgonen hade jag och sebastian idrottslektion med ettorna på korsta skolan.
jag har ju haft i tanken att jag kanske skulle vilja jobba med barn i framtiden med efter den här timmen har jag ändrat uppfattning.
dom sprang runt och spelade full och sjöng "vi har druckit alkohol alkohol alkohol"
en kille grinade hela tiden eftersom han blev tagen på plåsterkull, och skulle kramas och hålla handen
(inte på ett gulligt sätt, utan att på ett jobbigt sätt)

sen verkade dom inte gilla mig heller..
så fort vi kom började alla fråga sebastian en massa saker.
jag försökte få vara med jag också, men va ingen som ville prata med mig
medan dom slog sig fram för att få berätta för sebastian vad dom hetta och gick i för sport så stod jag övergiven.. :'(

de inte allt för starka känslorna för varandra var antagligen ömsesidig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0