det går åt rätt håll

nu känns det som att det va ett bra tag sedan jag bloggade om vad som händer och sker.
men så här ligger det till ungefär, jag har galet mycket läxor prov nu när det börjar dra ihop sig!
i morgon till exempel har jag historia prov, idag hade jag 2 stycken nationella i engelska och så har jag även fixat praktikplats till nästa vecka. (ingår i en kurs att man ska hålle en idrottslektion)

har även tackat ja till att vara komfrancier tillsammans med richard i september för en tema dag för alla treor på sundsvalls gymnasium. ska bli skitkul!

imorgon ska jag också träffa lennart. som tack för att jag var med i debatten om unga på arbetsmarknaden för någon månad sen så ska jag och min klass få gå på föreläsning. vet ännu inte så mycket, men ska bli spännande!

för stunden sitter jag med en ansiktsmask som gör ansiktet orörligt, dock luktar den väldigt gott!
lite vardagslyx måste man unna sig för att orka med... livet? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0