fredag

idag hade jag sovmorgon till kvart i tolv, men bommade halva letionen eftersom bussarna från matfors gick så dåligt och för att jag var tvungen att gå på banken först. kollade hur mycket elevkåren hade på sitt konto och sen fixade jag en dosa så man kan kolla via internet.
på historina visade det sig att jag fick ett vg på provet. kul!
sen hade vi årsmöte.
blev lite struligt, men möte blev det iaf.
så nu sitter jag som ordförande och richard som vice.

fick ett häft med erbjudanden på vägen hem.
1990 kr för hårförlängning på belle visage.
blev lite för sugen!

och när jag ändå har ångan uppe, är det någon som vet om man kan köpa en iphone utan abonemang, och ha kontantkort istället och lägga till surf? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan inte ha kontantkort i iphone 4 :)

2011-05-20 @ 21:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0