idag känns det som min dag

precis som rubriken säger så känns det som min dag idag!
började med en sovmorgon till tio.
sen lunch med fredrik på bite line i det fina vädret.
sen möte med hedbergska, som gick väldigt bra!
vi ska ses på måndag igen och äta lunch tillsammans.
sen historia, som vi i princip är klar med nu. skönt <3
sen en shopping sväng på stan med hanna och emma!
och sen ringde göran och berättade att jag var nominerad till ett stipendium pga av mitt engagemang, <3

nu ska jag ut och gå och sen plugga!
i morgon har jag bara en lektion, och den ska jag hålla själv.
sen ska jag nog ägna dagen åt plugg och vår fina fina kår som nu börjar ta form.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0