kan det bli mer bajsigt?

idag hade vi ännu en ovärd dag, inte en enda seriös lektion.
fattar inte vad jag går på för skitprogram, känns inte som jag lär mig ett skit.
fick veta mitt betyg i psykologi med, ligger mellan g och vg. anledningen är att jag har 2 mvg och 3 g. var av ett g prov kunde jag svaren på men hade blandat ihop, och just de frågorna gav sammanlagt 16 poäng. att jag kunde det spelade ingen roll, det va antal poäng på provet som räknades. helt sinnessjukt om ni vill ha min åsikt!
SÅ FÄRBANNAT LESS PÅ ORÄTTVISOR SÅ JAG VILL BARA..... HA SOMMARLOV!

nu ska jag ut och gå och sen sova hos fredrik. eftersom jag går ett så kast program har jag inte nån lektion i morgon heller. ska ha möte med abc-gruppen klockan tio och sen mima klockan halv tolv. sen utvecklingssamtal klockan 2. fan va jag ska ta ut min ilska då!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0