kärlek till förra sommaren

sitter och dör lite smått. har suttit och läst igenom emilias blogg från förra sommaren.
shit va kul vi hade, helt stört.
lyssna bara på det här.

från emilias blogg
Tjejmiddagen igår hos Emelie blev himla lyckad!
Sjukt rolig kväll med Emelie, Hanna, Issa, Olivia, Nanna, Rebecca, Frida och Sofie! Sen skulle ju jag sova över, och när jag och Empan ligger där hennes säng runt 02.30, knäpptysta och filosoferandes över livet säger plötsligt 

Hon; filmjölk.. är det fil?
Jag; öh... ja?
Hon; så om man ska köpa fil, ska man köpa A-fil eller vanlig fil då?
Jag; A-fil är nyttigare tror jag, fast jag vet inte.
Hon; aha.
Jag; hur så? ska du köpa fil?
Hon; nä.

Man ba........................ nehe?


i övrigt blev middagen jätte mysig, mätt som bara den är jag med. men det kan man ju förvänta sig efter det priset. förrätt varmrätt och efterrätt till 12 pers...
kommer sakna therese en massa med, buuuuhu!


toppar med ett grymt klipp
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0