meningslöst

min ful-fisk har dött... jag är djupt besviken.. antar att jag får leva med att bara ha en fisk.
konstigt nog är det alltid mördarfisken linnea som överlever...

för övrigt är jag typ klar med min fritidsturism, väntar bara på svaren från min intervju.
väntar också på mina inloggnings uppgifter på en sida så jag kan sätta igång och shoppa lite..

i morgon ska jag på belle visage och kolla hur jag ska göra med det eventuella löshåret,
blir lite rädd att dom ska vara stroppig och dömma ut min okunskap..
i morgon ska jag träffa richard 3 ggr också, kom han precis på.
möte på kultis klockan tio.
styrelsemäte klockan 12
och avtackningsmiddag klockan 18:30

"och efter mitt totalt meningslösa svammel vill jag bara önska er en fortsatt bra kväll, från oss på busslink"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0