min braiga helg

hallå hallå!
har haft en grym helg!
helgen inleddes med himlabadets relax och memento på fredagen.
relaxen var grym, mycket fräschare än på södra berget.
och memento var riktigt roligt med dom rätta personerna.

lördagen sov jag och fredrik ut, sen åkte vi ut till hans föräldrars stuga och firade hans och han syrras födelsedag.
dock har inte jag köpt någon present än eftersom det jag skulle köpa sket sig lite, men det kommer det kommer!

idag söndag har vi varit upp hos pappa, och ätit lunch i hamnen.
fredrik åker till sthlm i morgon och blir borta hela veckan (han ska på kurs)
men känns helt okej trots allt. har skit mycket att ta tag i den här veckan..
ångest...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0