min helknepiga lördag

i går lördags blev det en helkonstig dag!
efter att jag jobbet åkte jag och fredrik ut till birsta.
gick där skitlänge, och när jag väl hittade en galen rea på bikbok,
hade jag 4 minuter på mig innan dom stängde och det blev kaos.
kom hem tomhänt iaf.
sen blev det ännumer stress eftersom jag skulle hem till frida på middag halv sju,
va där kvart över sju, efter att ha skällt ut hanna och varit helt tokig eftersom jag inte hittade dit.
sen hade jag en jätte trevlig kväll hos frida.
men här kommer poängen!
innan jag och fredrik åkte hem åkte vi på mcdonalds.
i drive-kön sitter ett gäng tjejer i bilen framför och vinkar,
jag tror att det är sara så jag hoppar ur och försöker slita upp bilhantaget,
men det är låst, och tjejerna i bilen sitter och tokskriker, inser då att det inte alls är sara... pinsamt..
sen åker vi på köpmangatan, där ser jag rasmus sitta och spy helt själv utan jacka.
väntar med honom tills hans pappa kommer, och sen kan jag äntligen åka hem.
skulle upp tio i morse och somnade nog runt 3. gissa om jag har varit död idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0