skriver på i vanlig ordning

igår natt somnade jag halv 2, och så upp sju. har sånna jävulska sömnproblem så det är inte sant.
det är som att jag får adhd så fort det blir kväll, blir så himla rastlös, börar tänka på konstiga saker och kan inte vara stilla.. jobbigt! idag har jag varit trött hela dagen, fram till nu ungefär, nu är jag pigg....

idag har vi iaf haft hälsodag, hade ett mage rumpa lår pass - sjuk träningsverk har jag!
men lite mer motiverad känner jag mig till att röra på mig, men bara lite.
sen kollade vi på mösspåtagningen på torget. fan va avis jag är på studenterna..
tänkte lägga upp lite fina bilder, men hittar inte sladden.


imorgon har jag engelskaredovisning, och så ska psykologiuppsattsen vara klar.
började med den ikväll, får jag i morgon på mig så fixar jag det med.
sen ska jag faktiskt träffa en personlig tränare, (tjusigt va?!)
som ska hjälpa mig med ryggen, ser fram emot att slippa ha ont!

godnatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0