torsdag

attans vad veckorna går fort! pang så har man börjat på mail om avslutningen
och avslutningsverksamhet. galet underbart!
idag var jag och charlie på big boy och åt lunch, när vi kom tillbaka visade det sig att vi hade tagit en halvtimmes för lång lunch, så ingen i klassen kunde redovisa (lite tackvare oss) klaaaantigt...
anyway, på idrotten träffade jag en personlig tränare. kändes lagom coolt, men skittöntigt när man väl stod där och han visade hur man skulle göra. kände mig efterbliven. hoppas ryggen blir bättre nu iaf!

sen var jag och köpte en byrå, som jag tänkte skruva ihop i morgon!
och så har jag skrivit klart sista uppsattsen <3

i morgon väntar skola, banken ärenden, möte med hedbergska, byrån, och kroooogen!
OCH SIST MEN INTE MINST SÅ KOMMER FREDRIK ÄNTLIGEN HEM! MIHIHI<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0