avskedsfest

avskedsfest för oskar igår, han åker till australien nästa söndag och blir borta ett år. (helt sjukt, så skulle jag också vilja göra) det va iaf jäkligt lyckat. halva jobbet va där, plus massa annat folk som också va trevliga :) när klockan blev tolv va det dags att bege sig mot krogen, även fast jag höll på att hamna någon annanstans. som tur är håller högre makter koll på mig!  camilla körde iaf in oss till stan, och på vägen kom polisen, och så fick hon blåsa och ha sig. skiiitläskigt!!
men sen blev det krogen, två 28 åringar raggade på mig och emilia, dom hade flint, glasögon och va från umeå. ytterst smickrande..... sen tänkte jag ta bussen hem, men det va ju som en söndag igår så blev en taxi. (dumt att det tog tre kvart innnan jag fattade det bara...)

jag och emilia igår

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha! Hoppas jag inte skadat er med polisstoppet! ;) Men va ni på stats då? kanske man som 25åring kunnat gå dit ändå då.. :P

2011-11-06 @ 14:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0