grisigt

igår hade jag fått lite sovmorgon till tolv, för att jag va klar med en uppgift. så jag sov ut och kände mig rätt pigg. sen hade jag en timmes lektion och sen slutade vi. jag elin charlie och rebecca satt kvar och snackade lite och efter lite tjat från min sida tog vi en sväng på stan.
(rebecca ska gå nån modevisning på tisdag så hon var och provade kläder först. lite coolt är det faktiskt!!) i alla fulla fall, sen blev det shopping och fika. fick tag på ett jätte fint linne som jag hade på mig på kvällen och en skiiiiiitfin kjol som jag ska ha på jul!

sen vid åtta va jag nere i stan efter att ha glömt hela plånboken hemma så mathias fick skjutsa hem mig och sen tillbaka, hahah (A) sen blev det sally hill med en massa tjejer... och viktor! och sen invito och sen kebabcity. vill minnas att jag förde ett riktigt bra samtal med kebabkillen! 
och i väntan på att bussen skulle komma hann jag prata en massa med simon, emilias dryga stockholms pojkvän som faktiskt inte alls är så där jätte dryg. HEJ SIMON!

va hemma runt halv tre tre, och enligt mamma så luktar jag extremt väldigt mycket vitlök....

nu ska jag ut och gå med fredrik, önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: simon

Wohooooo! DU KOM IHÅG :)

2011-11-27 @ 15:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0