mästerkocken emelie

så var det torsdag idag då. höll inte på att ta mig upp ur sängen på grund av min förkyling som inte vill släppa taget om mig.. men skolan blev det iaf. även en sväng förbi katrinelund, den 9:e december kommer jag vara där hela dagen för att genomföra vårt projektarbete, kul!

nu ikväll trotsar jag "vill-ligga-i-sängen-och-sova-emelie" och beger mig mot bion.
hade lite smått panik eftersom jag trodde alla hatade twilight utom olivia och issa, som redan hade bokat biljetter. men så skulle malin och emilia iväg och se den ikväll, så nu hänger jag på! lagar också middag för första gången i hela mitt liv, om man tänker på att det är vardag och jag är själv. makaronpudding blir det. mästerkocken emelie, jajamen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0