om jag hade varit ett djur hade jag varit slaktad nu

har legat och grinat som en liten skit hela morgon eftersom jag hade som ont i rygg, nacke och huvudet.
har inte sovit något i natt heller. när jag va ner till sthlm sa dom att det kunde bli lite värre i en till två veckor men det här hade jag aldrig väntat mig. kändes typ som att jag ville ta en kniv och skära bort hela ryggraden, fyfan...

men pallade mig iväg till skolan för en utvärdering på 20 minuter, och sen tog jag rebecca och emilia en lunch på donken och sen köpte jag en mysig stickad tröja!

har precis gjort klar min bokanalys, men fattar inte hur jag ska kunna få till ett svenska tal och dödssynder. ångest som fan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0